02122515604 - 09126768843 - 09126500713

لیبل چسبان نیمه اتوماتیک

دستگاه لیبل زن گرد دستی یا لیبل چسبان نیمه اتوماتیک

۲۸.۰۰۰.۰۰۰ تومان
لیبل چسبان گرد نیمه اتوماتیک مخصوص ظروف گرد :
فوق العاده ساده و پرتابل
کاربری ساده
لیبل چسبان نیمه اتوماتیک دستگاهی است که برای چسباندن لیبل‌ها روی محصولات یا بسته‌بندی‌ها به کار می‌رود. این دستگاه‌ها به طور گسترده در صنایع مختلف از جمله غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، و محصولات شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ویژگی‌های لیبل چسبان نیمه اتوماتیک

۱.نیمه اتوماتیک: برخلاف دستگاه‌های تمام اتوماتیک که تمامی مراحل به صورت خودکار انجام می‌شود، در دستگاه‌های نیمه اتوماتیک اپراتور باید محصول را به دستگاه وارد کرده یا آن را برای چسباندن لیبل آماده کند.

۲.دقت و سرعت مناسب: این دستگاه‌ها با دقت بالا لیبل‌ها را روی سطح مورد نظر قرار می‌دهند و می‌توانند سرعت تولید را نسبت به چسباندن دستی لیبل‌ها افزایش دهند.

۳.کاربری آسان: طراحی این دستگاه‌ها به گونه‌ای است که کار کردن با آن‌ها نیاز به تخصص زیادی ندارد و اپراتورها به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

۴.مقرون به صرفه: برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط که نیاز به چسباندن تعداد زیادی لیبل ندارند، دستگاه‌های نیمه اتوماتیک گزینه‌ای مقرون به صرفه محسوب می‌شوند.

۵.تنوع در اندازه و شکل لیبل: این دستگاه‌ها معمولاً قابلیت تنظیم دارند و می‌توانند با اندازه‌ها و شکل‌های مختلف لیبل کار کنند.

کاربردها

لیبل چسبان‌های نیمه اتوماتیک در بسته‌بندی انواع محصولات مانند بطری‌ها، جعبه‌ها، قوطی‌ها و کیسه‌ها به کار می‌روند. این دستگاه‌ها برای انواع مختلف مواد مانند شیشه، پلاستیک، فلز و کاغذ مناسب هستند و در صنایع مختلفی استفاده می‌شوند که نیاز به برچسب‌گذاری دارند.

لیبل چسبان نیمه اتوماتیک
لیبل چسبان نیمه اتوماتیک
لیبل چسبان نیمه اتوماتیک